• เรียน       ลูกค้าที่เคารพทุกท่าน

 

บริษัท เอ็น. วี. เค. อินเตอร์ จำกัด ขอขอบพระคุณลูกค้าผู้มีอุปการะคุณทุกท่าน ที่ไว้วางใจเลือกใช้สินค้าและบริการของเรา  ทางบริษัทฯ ขอเรียนชี้แจงนโยบายและเงื่อนไขการรับประกันของสินค้าประเภทต่างๆภายใต้การจัดจำหน่ายของบริษัทฯ ดังต่อไปนี้

 

1. การรับประกันสินค้าจากการใช้งานตามปกติ ตามคู่มือการใช้งานอย่างถูกต้องเท่านั้น ทาง NVK ไม่รับประกันสินค้าที่ชำรุดเนื่องจากการใช้งานที่ผิดปกติ ความเสียหายที่อยู่นอกเหนือจากการรับประกัน ได้แก่ การใช้สินค้าที่ไม่ถูกวิธี, การจัดเก็บสินค้าในสภาพแวดล้อมที่ไม่เหมาะสม, การจัดหาระบบปฏิบัติการและอุปกรณ์ต่อพ่วงที่มีคุณสมบัติไม่ตรงตามที่กำหนดไว้ในคู่มือการใช้งาน หรือตั้งค่าอุปกรณ์ต่อพ่วงที่ไม่เหมาะสมกับการใช้งานของสินค้า, ความเสียหายของสินค้าที่เกิดจากสัตว์ หรือแมลงที่เข้าไปตัวสินค้า, การแกะ, เปิด การดัดแปลง หรือแก้ไขอุปกรณ์บางส่วนของสินค้าจากผู้ที่ไม่ใช่เจ้าหน้าที่ของบริษัทฯ, เกิดจากสาธารณภัย หรือภัยธรรมชาติ หรือเหตุสุดวิสัย, เกิดจากกระแสไฟฟ้าขัดข้อง หรือน้ำเข้าไปในสินค้า เป็นต้น โดยลูกค้าจะเป็นผู้รับผิดชอบค่าใช้จ่ายอะไหล่เอง

 

***กรณีสินค้าที่จัดส่ง มีเหตุชำรุดบกพร่องจากกระบวนการผลิต และไม่เป็นไปตามมาตราฐานการรับประกันของผู้ผลิตนั้น ๆ ซึ่งการรับประกันดังกล่าว 7 วัน (นับจากวันที่ระบุในใบเสร็จรับเงิน) ขอสงวนสิทธิ์ในเงื่อนไขการบริการการรับประกันดังกล่าว หากความชำรุดบกพร่องดังกล่าว เกิดจากการใช้งาน ผิดประเภท

 

2. สินค้า Clearance Stock ไม่มีการรับประกัน ตามเงื่อนไขที่แจ้งไว้

 

3. ช่องทางการรับประกันสินค้า

  • ติดต่อด้วยตนเองที่ บริษัท เอ็น. วี. เค. อินเตอร์จำกัด 
  • ผ่านช่องทาง dealer หน้าร้านที่ท่านซื้อ
  • เขียนรายละเอียด อาการเสียให้ชัดเจน พร้อมชื่อ และเบอร์ติดต่อกลับ ส่งมาที่ ฝ่ายเคลมสินค้า บริษัท เอ็น. วี. เค. อินเตอร์จำกัด 1/5 ซ.พหลโยธิน 40 ถ.พหลโยธิน แขวงเสนานิคม เขตจตุจักร กทม. 10900

 

4. ระยะเวลาในการซ่อมแซมและทดสอบอุปกรณ์

  • กรณีลูกค้าเข้ามารับบริการด้วยตนเองที่บริษัท พบอาการเสียและอยู่ในเงื่อนไขการรับประกัน สามารถรอรับสินค้าซ่อม หรือเปลี่ยนได้เลย
  • กรณีลูกค้าเข้ามารับบริการด้วยตนเองที่บริษัท ไม่พบอาการเสียตามที่ลูกค้าแจ้ง ทางบริษัทใช้ระยะเวลาในการทดสอบ พร้อมทั้งแจ้งปัญหา หรือเปลี่ยนสินค้าให้ลูกค้า ภายใน 3 วันทำการ
  • กรณีลูกค้าส่งทางไปรษณีย์ การทดสอบ และเปลี่ยนคืนสินค้าที่อยู่ในเงื่อนไขการรับประกันภายใน 7 วันทำการ ไม่เสียค่าขนส่ง

 

หมายเหตุ :

  • การเคลมสินค้าต้องนำตัวสินค้า และอุปกรณ์จ่ายไฟมาด้วยทุกครั้ง
  • กรุณาเก็บใบเสร็จรับเงินเพื่อเป็นหลักฐานในการรับประกันสินค้า
  • กรุณาระบุอาการเสียให้ชัดเจน และข้อมูลในการติดต่อกลับเพื่อความสะดวกและรวดเร็วของลูกค้า

 

ติดต่อสอบถามเพิ่มเติม 0 2940 2070 # 3

 

Product Warranty Conditions 

1. Product warranty covers only normal use in accordance with the user guide. NVK does not provide warranty for products that are damaged due to abnormal use, damages that are beyond the scope of warranty, such as improper use, storage in inappropriate environment, operating system and peripheral equipment that do not meet the specifications of the user guide, or peripheral equipment settings and the equipment are not compatible with the product’s intended use, product damage by animals or insects that enter the product, disassembly, opening, modification or repair of any part by a party other than the company, damage caused by natural disasters, or force majeure, damage caused by electrical surges or water damage, etc. The customer shall solely be responsible for the replacement parts costs. 

 

*** In case that the delivered product has a manufacturing defect that does not comply with the warranty policy of the manufacturer, which usually covers 7 days (counted from the date on the receipt), we reserve the right to cancel the warranty coverage if the damage is caused by improper use. 

 

2. Clearance Stock products are not covered by warranty as stated in the conditions.

 

3. Product warranty channels 

  • Contact N.V.K. INTER Co., Ltd. 1/5 Soi Phaholyothin 40, Phaholyothin Road, Sanambinikom Sub-district, Chatuchak District, Bangkok 10900 
  • Through dealers or retail stores where you purchased.
  • Fill in the information, and send the repair request form and the product via postal service to the company, clearly indicating the reason for repair. 

 

4. Repair and equipment testing duration 

  • If the customer visits the company in person to receive service, and there is a defect and it is covered by the warranty, the customer can wait to receive the repaired or replaced product. 
  • If the customer visits the company in person to receive service, but no defect is found as reported by the customer, the company will test the product and notify the customer of the problem or replace the product for the customer within 3 business days. 
  • If the customer sends the product via postal service, the product will be tested, and a replacement will be returned if the defect is covered by the warranty within 7 business days, and no shipping fee will be charged.

 

Notes: 

  • To request a warranty service, please bring the product and the power supply. 
  • Please keep the receipt as a proof of warranty.
  • Please clearly indicate the defect, the contact information, for the convenience and efficiency of the service.

 

For more information, please contact 02-940-2070 # 3

 

>>> ดาวน์โหลด เงื่อนไขการรับประกันสินค้าในรูปแบบเอกสาร <<<

>>> Download Product Warranty Conditions <<<